Podoba Ci się ten blog? Chcesz być na bieżąco z nowościami - subskrybuj kanał RSS... Co to jest RSS?

czwartek, 30 grudnia 2010

10% rocznie a moja najlepsza inwestycja 2010


Poznajesz? Tak wyglądają właściciele
prawie 3 miliardów złotych.

Wielu specjalistów i 'specjalistów' od rozwoju osobistego przypomina nam, że 10% swoich dochodów powinniśmy przeznaczać na inwestycję w siebie, a dokładnie - w rozwój osobisty i edukację. Jest to na pewno rada, która nie plądruje ich kieszeni. Z drugiej jednak strony, nie do końca chodzi chyba o te 10%, czy dochodu, czy czasu. Bo przecież od ilości ważniejsza jest jakość...

Dlaczego akurat dzisiaj sobie przypomniałem o tej radzie? Przygotowując się do powrotu do Lublina porządkowałem papiery w szafie i moim oczom ukazał się jeden z moich NLP-certyfikatów. Z 2008 roku :(. Od tamtego czasu zapomniałem o swoim najlepszym zapleczu, czyli własnej wiedzy.

Ale, jak powszechnie wiadomo, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Dzisiaj mogę ze spokojnym sumieniem zapisać się na coś bardziej wartościowego i intensywnego niż korporacyjne pogadanki organizowane przez organizacje studenckie. Wybrałem Kurs Podstawowy w Alternatywnej Szkole Biznesu i Rozwoju Osobistego.

Wiedza Praktyczna
Najważniejsze w uczeniu się jest zawsze podpatrywanie i naśladowanie mistrzów przy pracy. Wielokrotnie sam się o tym przekonałem. Paweł Biedrzycki, Andrzej Blikle, Kamil Cebulski, Jan Fijor, Krzysztof Habich, Paweł Krzyworączka, Artur Król, Robert Gwiazdowski, Tadeusz Mosz, Mariusz Szuba, czy wreszcie cytowany już na tym blogu Tad Witkowicz... Gwarantują dobrą, sprawdzoną wiedzę.

Całą listę wykładowców znajdziesz tutaj.

Mam to szczęście, że wielu z wykładowców już znam, z niektórymi nawet mam częstszy kontakt. Będę miał teraz dodatkową okazję skorzystać z ich doświadczenia. Dodatkowo ASBIRO obiecała przekazać kursantom kontakty do wykładowców i możliwość osobistych konsultacji. Zgrzeszyłbym, gdybym nie skorzystał.

Moja wiedza - mój interes
Jeśli czytasz tego bloga od jakiegoś czasu wiesz pewnie, że będę Aniołem Biznesu. Żeby to osiągnąć szczególnie uważnie będę śledził poczynania Tada Witkowicza i Marcina Osmana. Pana Tadeusza poznasz tutaj (i tutaj po raz drugi). Marcin natomiast to człowiek, który jeszcze na studiach sprzedał jeden ze swoich projektów funduszowi Venture Capital. Dodatkowo jest chłopakiem mojej dobrej koleżanki, więc powinno pójść łatwiej.

Ile ta przyjemność?
Kurs potrwa około 10 miesięcy, zacznie się w marcu, będzie przebiegał w systemie znanym ze studiów zaocznych (weekendowym). Kosztował mnie 1200 złotych czesnego + 250 wpisowego. I dobrze, że tylko tyle, zdążyłem przed Vatem i oszczędziłem kolejne 250 złotych. Dalej oczywiście będzie MBA, kiedy tylko wiedza z KP zaowocuje wyższymi obrotami na koncie :D. W ramach kursu odbędzie się jedno spotkanie integracyjne diabli wiedzą gdzie, okraszone szkoleniem motywacyjnym Mariusza Szuby (polski 'przedstawiciel' Tonego Robbinsa - byłem na jego 'Podróży Bohatera', polecam).

Oczywiście z wszystkich spotkań na blogu będzie solidna relacja :).



A jak Ty inwestujesz w swój rozwój?

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł, ja sam osobiście byłem na kilku szkoleniach podobnego typu (o inwestowaniu w nieruchomości), prowadzonych przez ludzi sukcesu, którzy uczą tego co sami robią. Zdobyta wiedza jest nieoceniona, powinna procentować w przyszłości. Ważne jest też żeby mieć dodatkowy kontakt osobisty bo to pomaga utrzymać odpowiednią motywację.
    Kamil Cybulski powinien gwarantować wysoką jakość, osobiście bardzo go cenię, byłem nawet na jednym jego wykładzie w Londynie. Dzięki jego książce "efekt motyla" postanowiłem wziąść się do działania i owocem tego było założenie strony internetowej, która mam nadzieje da mi jakieś zyski w przyszłości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,
      Niestety nie ma nigdzie kontaktu do Ciebie, więc piszę tutaj.

      Czy nie zechciałbyś się wymienić linkami ze stroną:

      www.finansoweblogi.pl

      Usuń
  2. Jest taka jedna dobra firma pożyczkowa, która udziela rewelacyjnych kredytów. Jeśli chcesz rozwijać swoją działalnosć w odpowiednim tempie, powinieneś zainwestować w fajny prezent. Moim zdaniem naprawdę warto zainteresować się wzięciem u nich pożyczki, bo ciężko zebrać kapitał na początku. Jeśli wierzysz w swoją firmę - naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, inwestuje w swój rozwój - w różne kursy.
    https://bitcoinaltcoin.pl/forum/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...