Podoba Ci się ten blog? Chcesz być na bieżąco z nowościami - subskrybuj kanał RSS... Co to jest RSS?

piątek, 3 grudnia 2010

Darmowa domena .pl, strona, blog, galeria...

zdjęcie pochodzi z portalu sxc.hu


Na dzisiaj planowałem nieco innego posta, ale nadarzyła się okazja do napisania czegoś, co być może Cię ucieszy (mam taką nadzieję). Jeśli chciałeś kiedyś prowadzić bloga lub stronę pod swoim adresem – możesz zacząć już dzisiaj, za friko.



Wszystko dzięki amerykańskiemu potentatowi hostingowemu 1and1. Europejski oddział firmy (zlokalizowany w Niemczech, tam też stoją serwery) rozpoczął ekspansję, między innymi do Polski – z tej racji do końca tego roku możesz 'kupić' Pakiet Na Dzień Dobry, który obejmuje:

  • jedną darmową domenę *.pl
  • 10 gb powierzchni dyskowej
  • 3 000 gb transferu miesięcznie
  • 100 adresów e-mail
  • 2 gb powierzchni na samą pocztę
  • kreator stron w technologii MySQL, CGI, PHP, Perl i Python
  • platformę blogową (przypomina WordPressa)
  • kreator galerii w technologii Flash

Warunki?
0 złotych za pierwsze 24 miesiące (2 lata) i żadnych zobowiązań po tym okresie. Również przeglądając warunki użytkowania i regulaminy nie natknąłem się na żadne haczyki. W trakcie rejestracji trzeba podać numer telefonu, co dla niektórych może być wyciąganiem danych osobowych, ale wiąże się to ze sposobem weryfikacji klientów (przez telefon dostaniesz kod potwierdzający do wklepania na stronie). Jeśli chodzi o jakiekolwiek reklamy – jak na razie żadnej nie dostałem ani przez telefon, ani przez mail...

Jak działa strona?
Na początek 'zła' wieść – serwer nie jest wybitnie szybki, jednak porównując z płatnymi serwerami dostępnymi na home i nazwie, amerykańsko-niemiecki nie jest wiele gorszy. Natomiast wyśmienitą pomocą dla początkujących są edytory: kreator stron, blogów i galerii. Jeśli masz już gotowe logo, topa (ten duży kawałek grafiki na górze) i materiały na poszczególne strony – nawet skomplikowaną stronę zrobisz w godzinę. Ja wczoraj zarobiłem 300 złotych w piętnaście minut – klient prosił o stronę na serwerach 1and1 (nieźle się trafiło :D ).

Promocja na Pakiet na Dzień Dobry w pierwotnej wersji miała się skończyć 30 listopada, ale została przedłużona do końca grudnia. Masz więc jeszcze trochę czasu, żeby przemyśleć swój pomysł na biznes i zarejestrować domenę i serwer dla siebie!

Polecam Ci 1and1.pl dlatego, że uznaję ich ofertę za wyjątkowo atrakcyjną. Nie mam z tego żadnych korzyści (nie ma tu reflinków ani programu partnerskiego).


Masz już pomysł na swój internetowy biznes? A może chcesz się pochwalić tym, co już zrealizowałeś?

4 komentarze:

  1. Kiedyś próbowałem zamówić, jednak nic z tego nie wyszło. Czy to jest jakoś potwierdzane listem pocztą tradycyjną?

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do biznesu kiedyś zakupiłem serwer i domenę by postawić tam stronę która miała głównie zarabiać. Niestety brak umiejętności informatycznych powoduje, że powstał koszmarek i nie ma czasu i sił kontynuować tego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  3. A samą domenę można dostać za friko? :)

    __
    zyciezodsetek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Maciej: pierwszy serwer zamawiałem chyba we wrześniu, i wtedy można było podać tylko telefon stacjonarny. W Październiku już można było podać komórkę, ale pocztą nie można potwierdzać niestety :(. Faktury też jak na razie nie dostałem, ale wszystko działa bez problemu.

    @ Marek: To rzeczywiście zależy od umiejętności. Ja nie robię stron 'zawodowo' (czasem jak się klient upiera), ale kiedyś przez 5 lat używałem Linuxa i z takimi sprawami nie mam problemu. Zawsze można zarejestrować, spróbować i zapomnieć, w końcu to nic nie kosztuje, a kreatory mają bardzo sprawne i intuicyjne :)...

    @ Admin: Na razie nie można. A co najbardziej wkurzające - nie można nigdzie poznać innych pakietów i ich cen, co nie pozwala oszacować kosztów po tych 2óch latach...

    Dzięki za komentarze, jakoś miło mi się zrobiło, że tak szybko się doczekałem jakiegoś odzewu :D.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...