Podoba Ci się ten blog? Chcesz być na bieżąco z nowościami - subskrybuj kanał RSS... Co to jest RSS?

piątek, 10 grudnia 2010

Jak inwestują Wielcy II: Tad Witkowicz.

zdjęcie z bloga AIP Seed Capital

Kiedy pierwszy raz miałem okazję słuchać tego inwestora i biznesmena na żywo, nie mogłem usiedzieć w miejscu. Nie tylko dlatego, że to człowiek, którego majątek wyceniany jest na ponad miliard złotych, ale też dlatego, że to mój idol: Anioł Biznesu. Dzisiaj opowie Ci o swojej filozofii inwestowania.

Tadeusz Witkowicz pochodzi z Lubelszczyzny, skąd w latach 60'tych wyemigrował do USA i Kanady. Prowadził kilka przedsiębiorstw związanych z IT - każde z nich wprowadził na NASDAQ lub sprzedał korporacjom (na przykład Cross Comm za 350 mln $ Intelowi). Obecnie prowadzi fundusz Private Equity Otago Capital: inwestuje w pomysły biznesowe w stanach i w Polsce. Z tego co wiem już 3 firmy z naszego kraju dzięki 'Tadowi' rozwijają się w USA :).

Zapraszam do posłuchania wykładu pana Tadeusza, mam nadzieję, że będzie to dla Ciebie miło spędzony czas:


część I


część II


część III


część IV


część V


część VI


część VII


część VIII


część IX


część X


Wykład pochodzi ze strony Kamila Cebulskiego, najmłodszego do niedawna milionera w Polsce :).

Mój pomysł na biznes niestety odpadł w pierwszym naborze OC :(. Ale łatwo się nie poddam i już szykuję następny!

Jak myślisz, własna firma z Aniołem Biznesu to dobry pomysł, czy lepiej szukać innych rozwiązań?

1 komentarz:

  1. Ja tam uważam że bardzo dużo przekazuje Pan na prezentacji i warto poświęcic czas na obejrzenie tego warsztatu przed otwarciem swojej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...