Podoba Ci się ten blog? Chcesz być na bieżąco z nowościami - subskrybuj kanał RSS... Co to jest RSS?

czwartek, 13 stycznia 2011

Jak inwestują wielcy IV: William Payne

Dotychczas pokazywałem Ci jak inwestują polscy Aniołowie Biznesu. Dzisiaj postanowiłem przejść do kolejnego rozdziału (do Polaków jeszcze wrócimy) i pokazać Ci jednego z największych Aniołów Biznesu na świecie, człowieka, który w ciągu ćwierćwiecza zbudował 4 fundusze AB, a w zarządach start-upów przepracował ponad 120 lat (liczonych godzinami etatów) - Williama Payne.

Dzisiaj Bill Payne jest oczywiście czynnym inwestorem. Ale jest też (przede wszystkim) popularyzatorem idei wspierania nowych, ciekawych pomysłów w zaistnieniu na rynku. Prowadzi szkolenia i seminaria na całym świecie (w Polsce był w 2009 roku na zaproszenie Lewiatan Business Angels).

Z wykształcenia jest inżynierem ceramikiem i do dzisiaj zajmuje się porcelaną - jest to jego hobby. Dotychczas podjął inwestycje w ponad 50 firm. Był doradcą na 6 uniwersytetach, w Białym Domu, etc. Otrzymał wiele nagród i odznaczeń - o wszystkim przeczytasz na jego stronie.

Ale najbardziej znany jest z podręcznika współpracy z Aniołami Biznesu, warsztatów i bloga. Dzisiaj wyszperałem dla Ciebie krótki wywiad z eventu IceHouse Network, później na przetarcie półgodzinne wystąpienie z jednego z jego szkoleń dla inwestorów w USA, i na koniec dłuższe wystąpienie dla IHN. Miłego i owocnego oglądania!

Wywiad:


Szkolenie w USA:


Szkolenie w NZ:







Czy chciałbyś pracować z Aniołem Biznesu? Czy może (jak ja) sam chcesz nim zostać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...