Podoba Ci się ten blog? Chcesz być na bieżąco z nowościami - subskrybuj kanał RSS... Co to jest RSS?

wtorek, 30 listopada 2010

Moje blogowe 'Hello world' :)


W końcu, po kilku tygodniach odgrażania się dziewczynie i znajomym – zakładam bloga! A skoro już go zakładam wypada się przedstawić...

Kto?
Mam na imię Marcin, od 7 lat studiuję, i pewnie jeszcze chwilę będę studiował. Studiuję różne dziedziny z nauk społecznych, niestety – żadnej związanej bezpośrednio z ekonomią. Może i dlatego, nawet kiedy prowadziłem z kolegą działalność gospodarczą (całkiem dochodową), zawsze czyściłem portfel 'do zera', a nieraz nawet potrzebowałem przyjacielskiej pożyczki...

Ale...
Przez ostatnie kilkanaście miesięcy 'zmieniłem zainteresowania', wiele się uczyłem, pracowałem z różnymi trenerami i coachami. Nowe, 'ekonomicznie świadome' życie prowadzę raptem od pół roku, w trakcie którego udało mi się odłożyć (i zainwestować) 12 000 złotych. Tak, to średnio 2 000 miesięcznie! Dodam tylko, że studiuję i mieszkam w Lublinie – mieście statystycznie tragicznym ;).

Co?
Będę pisał po trochu o wszystkim czego doświadczam – o zarabianiu (własnym biznesie i etacie), oszczędzaniu i inwestowaniu.

Dlaczego?
Powodów jest kilka:
  • chcę przenieść swoje refleksje na nieco wyższy poziom, podzielić się pomysłami i posłuchać opinii innych
  • a za parę lat chcę przeczytać te posty i pośmiać się z samego siebie
  • chcę też nauczyć się pisać na takim poziomie, abym mógł, w dziedzinie, w której uważam się za 'eksperta', zacząć pisać bloga zarobkowo (a w przyszłości może nawet wydać książkę)
  • jeśli ten blog okaże się popularny pewnie za jakiś czas pojawią się tutaj reklamy
  • chcę aktywnie zacząć uczestniczyć w świecie blogów skoncentrowanych na finansach osobistych, inwestowaniu i generowaniu pasywnego dochodu.

Dla kogo?
Last, but not least – dla Ciebie. Mam nadzieję, że moje finansowe perypetie będą dla Ciebie inspiracją i dobrą nauką na cudzych błędach :).

Tak więc – HELLO BLOG-WORLD! Nadciągam!


Czy chcesz wiedzieć o mnie coś jeszcze? Zapytaj – w komentarzu, albo na studencki.portfel /at/ gmail.com – zapraszam!

1 komentarz:

  1. Chętnie poczytam to, co znalazło się na tym blogu. Tym bardziej, że być może znajdę nowe pomysły na inwestycje, które aktualnie ograniczają się do tych bardziej bezpiecznych(lokaty, obligacje). Dopiero teraz poszedłem w stronę innych inwestycji i zakupiłem pierwsze mieszkanie w celach inwestycyjnych - mieszkania nowe wrocław

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...